• Rok 2017/2018 Rokiem Jubileuszowym

  • Rok 2017/2018 Rokiem Jubileuszowym

  • Rok 2017/2018 Rokiem Jubileuszowym

  • Rok 2017/2018 Rokiem Jubileuszowym

  • Rok 2017/2018 Rokiem Jubileuszowym

  • Rok 2017/2018 Rokiem Jubileuszowym

  • Rok 2017/2018 Rokiem Jubileuszowym

Copyright 2018 - Custom text here

MAMO, TATO BAW SIĘ Z NAMI!


Czy chcesz, by Twoje dziecko było błyskotliwe, kreatywne, czuło niedosyt otaczającego świata? Nie bój się! Wykorzystaj codzienne sytuacje do wspólnej zabawy, a każdy następny dzień może być jeszcze ciekawszy od poprzedniego - zaskakujący, niepowtarzalny i taki WASZ! Autorski Uśmiech
Tu znajdziesz kilka propozycji Uśmiech Miłej zabawy!

 

"ECHO" - wymyślaj słowa, sylaby, dźwięki, które Twoje dziecko powtarza na zasadzie echa. Tu przyda się nie tylko sprawne ucho, ale i sprawny językUśmiech Zamiana ról mile widziana.

"PIOSENKA BEZ SŁÓW" - na pewno macie swoje ulubione piosenki, które często śpiewacie. Zanuć melodię zastępując słowa sylabami, np. la, la, la bądź li, li, li, itp. Pamiętaj, że możecie śpiewać cienkim głosem jak krasnoludki albo grubym jak olbrzymyUśmiech

"MALOWANE KASZTANAMI"
- włóż do pudełka kartkę papieru i zrób na niej plamę z rozcieńczonej farby plakatowej. Wsyp kilka kasztanów i zachęć dziecko do potrząsania pudełkiem - powstaną piękne obrazy i za każdym razem inne. Tak powstałe prace możesz wykorzystać do innych prac plastycznych, np. opartych na wycinaniu kształtów, elementów obrazka.

Ps. Kasztany możesz wykorzystać innym materiałem: grochem, fasolą, kamykami, itp.

"ROZDMUCHANE PLAMY"- nanieś na kartkę plamę z rozwodnionej farby plakatowej. Przy użyciu słomek do napojów /lub bez nich/ dmuchajcie na plamę w różnych kierunkach i wymyślcie czym może być powstały kształt.

"ZAKUPY" - wybierając się na zakupy stwórz listę produktów. Wskazujcie na zmianę produkty, których nazwa rozpoczyna się określoną głoską, np. "a" jak arbuz. Poproś dziecko, by klasnęło w dłonie, gdy usłyszy słowo rozpoczynające się głoską "a".

"KLOCKI" - wybierzcie kilkanaście klocków, np. po 10 dla każdego z was. Zadaniem jest zbudowanie, np. kaczki, domku, wieży ze wszystkich elementów, itp.

"PUZZLE" - zamień zwykły obrazek w puzzle rozcinając go na kilka części, np. 3-4. Sprawdźcie, kto szybciej ułoży go w całość.